خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/28 - 12:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی خبر داد

پیگیری جهت توسعه و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی دورود و ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: اخیرا جلسه ای با رئیس سازمان شهرک های صنعتی برگزار شد که در این نشست پیرامون توسعه و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی دورود و ازنا راهکارهای لازم ارائه شد تا اقدام اساسی انجام شود.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با رئیس سازمان شهرک های صنعتی برگزار شد که در این نشست پیرامون توسعه و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی دورود و ازنا راهکارهای لازم ارائه شد تا اقدام اساسی انجام شود.



وی افزود: با پیگیری های انجام شده و پس از دو سال تلاش مستمر برای اخذ مجوز احداث نیروگاه حرارتی 43 مگاواتی دورود، عملیات اجرایی این نیروگاه در روزهای اخیر شروع شد.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: همچنین در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر دفاع داشتم که در این دیدار مصوب شد دامپروری صنعتی اتکا دورود با ظرفیت پروارهر دوره 25 هزار دام سبک و 4 هزار دام سنگین به بهره برداری برسد که این مهم نیز زمینه اشتغالزایی را برای چندین نفر فراهم می کند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: جلسه ای نیز با مدیرعامل شستا و مدیران سیمان این شرکت برگزار شد که مقرر گردید بیش از 200 نفر طی ماه های آینده در کارخانه سیمان دورود از طریق آزمون و قانون بومی گزینی جذب شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360268
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار